miercuri, 2 iulie 2014

Saturație

Strasbourg, mai 2014
M-am săturat de cămin. M-am săturat să adorm după orarul altora. M-am săturat să utilizez o baie, cu un număr respectabil de co-utilizatori, deci publică. M-am săturat de muzica vecinilor. M-am săturat de mizeria altora de pe aragaz. M-am săturat de liftul care zi de zi își reinventa mirosul. M-am săturat să-mi fie frică că mi se va fura bicicleta peste noapte.  M-am săturat de ușa ce se tot lovea de toc din cauza curentului de aer. M-am săturat de chiuveta care se înfundase. M-am săturat de frigiderul neîncăpător. M-am săturat de căldura africană de după-amiază. M-am săturat de petrecerile târzii de weekend la care nu participam. M-am săturat de o relativă singurătate.

Și totuși, tot ce s-a întâmplat e parte din viața mea. Mi-a stricat monotonia. M-a făcut mai bucuros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu